PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKYBRNO A OKOLÍ HANÁ LITOVELSKÉ POMORAVÍ NÍZKÝ JESENÍK HRUBÝ JESENÍK ŠUMPERK OKRES JESENÍK HLAVNÍ STRANA OKRES PŘEROV OKRES PROSTĚJOV OKRES OLOMOUC ŠUMPERK OKRES JESENÍK ČESKÁ REPUBLIKA
Суббота 05.07.2025
VYHLEDÁVÁNÍ
  Vyhledávací centrum
Krajský REJSTŘÍK
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Olomoucký kraj
Zajímavosti kraje
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Pohádkové regiony
Sdružení a spolky
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality a zprávy
Kalendář akcí v kraji
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Veletrhy a výstavy
Kongresy a konference
LÁZEŇSTVÍ
TURISTIKA A VOLNÝ ČAS
KULTURA, ZÁBAVA, SPORT
FOLKLÓR A TRADICE
PŘÍRODA A JEJÍ OCHRANA
UBYTOVÁNÍ A STRAVOVÁNÍ
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, motoresty
Penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Další stravování
Gastronomické speciality
OBCHOD A SLUZBY
  Služby motoristům
Služby
Obchod
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti k prodeji
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba

Aktivity projektu informačního centra venkovských regionů [ Энциклопедическая статья ]

Aktivity tohoto projektu vycházejí z cílů tohoto projektu:
1. nabízet návštěvníkům centra turistické informace o venkovských regionech, ubytování na venkově a v konkrétních případech je i zprostředkovávat (tato služba nebude návštěvníky hrazena, ale může být formou předem domluvené provize jedním ze zdrojů regionů na úhradu svého podílu na projektu);

2. podle přání návštěvníků vyhledávat a zpracovávat individuální plány návštěv a pobytů turistů v regionech, nabídky služeb, atraktivit, itineráře, jízdní řády atp.;

3. podle doporučení zúčastněných regionů propagovat jejich místní a regionální akce a atraktivity a rozšiřovat propagační materiály poskytnuté regiony; nebude-li těchto typů a materiálů dostatek, budou si je sami iniciativně zajišťovat (např. pomocí internetu nebo spoluprací s jinými informačními středisky, krajskými úřady, agenturou CzechTourism, Spolkem pro obnovu venkova, Českou asociací regionálních agentur atp.);

4. podle doporučení zúčastněných regionů spolupracovat s konkrétními partnerskými zahraničními venkovskými regiony s cílem reciproční propagace českých a zahraničních produktů cestovního ruchu;

5. vyhledávat potenciální návštěvníky venkovských regionů např. v rámci firemních výletů, rekreačních pobytů organizovaných firmami nebo cestovními kancelářemi;

6. podle možností napomáhat zúčastněným regionům, obcím a podnikatelům při vytváření vhodných produktů cestovního ruchu.

Pro svou potřebu, případně i pro širší uplatnění v regionech bude centrum dále zajišťovat:
1. produkty pro racionalizaci práce centra a propagaci regionů a venkovské turistiky (softwarové zabezpečení, databáze nabídek venkovské turistiky, podklady pro média);

2. poradenství v oblasti rozvoje cestovního ruchu a venkovské turistiky, pořádání společných seminářů a workshopů s danou problematikou a vzájemnou výměnou zkušeností;

3. vytváření a prezentaci produktových balíčků;

4. pořádání "Dnů (týdnů) zaměřených na partnerské regiony;

5. spolupráci s destinačním managementem regionů.

Předpokládá se postupné zajištění dvou stálých pracovníků centra (s jazykovou znalostí angličtiny a němčiny), doplňované výpomocí pracovníků z regionů. Ti jim napomohou lépe poznat situaci v jednotlivých regionech a zvládat sezónní nápory návštěvníků.

SOUVISEJÍCÍ ODKAZY

UMÍSTĚNÍ


AKTUALIZACE: Jiří Markl (Informační centrum venkovských regionů) org. 2, 06.06.2005 v 14:55 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA