PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKYBRNO A OKOLÍ HANÁ LITOVELSKÉ POMORAVÍ NÍZKÝ JESENÍK HRUBÝ JESENÍK ŠUMPERK OKRES JESENÍK HLAVNÍ STRANA OKRES PŘEROV OKRES PROSTĚJOV OKRES OLOMOUC ŠUMPERK OKRES JESENÍK ČESKÁ REPUBLIKA
Sobota 05.07.2025
VYHLEDÁVÁNÍ
  Vyhledávací centrum
Krajský REJSTŘÍK
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Olomoucký kraj
Zajímavosti kraje
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Pohádkové regiony
Sdružení a spolky
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality a zprávy
Kalendář akcí v kraji
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Veletrhy a výstavy
Kongresy a konference
LÁZEŇSTVÍ
TURISTIKA A VOLNÝ ČAS
KULTURA, ZÁBAVA, SPORT
FOLKLÓR A TRADICE
PŘÍRODA A JEJÍ OCHRANA
UBYTOVÁNÍ A STRAVOVÁNÍ
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, motoresty
Penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Další stravování
Gastronomické speciality
OBCHOD A SLUZBY
  Služby motoristům
Služby
Obchod
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti k prodeji
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba

Kancelář vedení města [ Odbor města nebo obce ]

Všeobecná činnost

  1. Zabezpečuje veškeré administrativní, organizační, koordinační, provozní a materiálně-technické činnosti související s výkonem funkce starosty, místostarosty a tajemníka MÚ.
  2. Vyhotovuje zápisy z porad vedení městského úřadu vč. rozesílání a ulože-ní.
  3. Organizuje přidělování služebních aut pracovníkům MÚ.
  4. Shromažďuje požadavky a na jejich základě přiděluje jednotlivé konferenční místnosti žadatelům pro jednání.
  5. Vytváří a spravuje „Centrální elektronický registr“ (dále jen „CER“) na intranetu MÚ.

Problematika ZM, RM, komisí a výborů (mimo strategické plánování) 

  1. V souladu se zákonem o obcích a jednacími řády ZM a RM organizuje přípravu zasedání ZM a schůze RM včetně rozesílání a zveřejňování pozvánky na zasedání ZM a schůze RM.
  2. Zpracovává detailní návrhy programů schůzí RM a zasedání ZM dle schválených plánů prací a dalších návrhů účastníků jednání včetně jejich pozvání.
  3. Kontroluje úplnost předávaných materiálů pro jednání ZM a schůze RM.
  4. Zajišťuje konečné uložení zkompletovaných materiálů pro ZM a RM (na CD aj.) a jejich distribuci členům ZM, RM, MÚ aj.
  5. Zpracovává pro zasedání ZM prezentaci předkládaných materiálů.
  6. Pořizuje usnesení ZM (jako zapisovatel návrhové komise) a provádí prezentaci předkládaných návrhů na zasedání ZM.
  7. Pořizuje zápisy ze zasedání ZM a schůze RM.
  8. Vyhotovuje čistopis usnesení ZM a RM a zajišťuje distribuci usnesení RM a ZM dle jednacích řádů.
  9. Sleduje úkoly a kontroluje dodržování termínů a lhůt plnění usnesení ZM a RM.
  10. Zajišťuje archivaci materiálů RM a ZM vč. svázání do knih.
  11. Zajišťuje archivaci materiálů komisí RM a výborů ZM.
  12. Poskytuje veřejnosti písemnosti dle zákona o obcích.
  13. Vede aktuální evidenci členů ZM, RM, komisí RM a výborů ZM. Zpracovává oznámení o odvolání a jmenování nových členů těchto komisí a výborů dle rozhodnutí RM nebo ZM.
  14. Spolupracuje s předsedy těchto komisí a výborů na organizačním zajištění jejich jednání.
  15. Po obdržení zápisů z jednání komisí a výborů provádí bezodkladně jejich distribuci pracovníkům MÚ, členům RM a ZM a těm, jichž se ještě zápis tý-ká a současně je umístí na „N“ disk.

Personalistika 

  1. Organizačně a technicky zajišťuje vzdělávání členů ZM.
  2. Spolupracuje s tajemníkem MÚ v oblasti personalistiky.
  3. Organizuje školení zaměstnanců města ( BOZP, PO, aj.).
  4. Zajišťuje agendu „veřejné služby“ ve spolupráci s TS Příbor.
  5. Eviduje pracovní docházku zaměstnanců MÚ.

„Efektivní úřad“, optimalizace procesů aj.

  1. Řídí projekty optimalizace procesů MÚ a řízení („Efektivní úřad Příbor“, aj.)

www stránky města 

  1. Zajišťuje funkčnost a aktualizaci náplně www stránek města Příbora (kromě náplně odborů) s ohledem na platnou legislativu - zveřejňování informací včetně získávání nových informací.

Krizové řízení

  1. Vede agendu Bezpečnostní rady města a Povodňové komise. 
  2. Zabezpečuje úkoly požární ochrany podle § 29, odst. 3) a § 30 zákona č. 133/1985 Sb. v platném znění.
  3. Spolupracuje se starostou na návrzích dodatků a změn OZV - Požárního řádu města Příbor. 

Městská televize 

  1. Spolupracuje na základě smluvního vztahu s dodavatelem vysílání městské televize.
  2. Spolupracuje s držitelem licence ve věci zajištění funkčnosti vysílače.
  3. Vyhlašuje výběrová řízení na vysílání lokální TV.
  4. Stará se o rozpočtovou zprávu poplatků za vysílání, poplatků autorských a plateb za vysílání.
  5. Připravuje návrhy smluv na vysílání TV.
  6. Vyřizuje a zajišťuje opravy TV vysílače.

Kronika

  1. Zabezpečuje vedení kroniky města prostřednictvím externího kronikáře na základě smlouvy.

KONTAKTNÍ ADRESA:

Ing. Iveta Busková, vedoucí odboru: 1. patro, kancelář č. 3
náměstí Sigmunda Freuda 19
742 58 Příbor
Česko (CZ)
fax: (+420) 556 722 093

FORMULÁŘE A TISKOPISY

SOUVISEJÍCÍ ODKAZY

UMÍSTĚNÍ


AKTUALIZACE: Iveta Busková (Město Příbor) org. 139, 30.08.2013 v 21:05 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA