PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKYBRNO A OKOLÍ HANÁ LITOVELSKÉ POMORAVÍ NÍZKÝ JESENÍK HRUBÝ JESENÍK ŠUMPERK OKRES JESENÍK HLAVNÍ STRANA OKRES PŘEROV OKRES PROSTĚJOV OKRES OLOMOUC ŠUMPERK OKRES JESENÍK ČESKÁ REPUBLIKA
Пятница 04.07.2025
VYHLEDÁVÁNÍ
  Vyhledávací centrum
Krajský REJSTŘÍK
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Olomoucký kraj
Zajímavosti kraje
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Pohádkové regiony
Sdružení a spolky
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality a zprávy
Kalendář akcí v kraji
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Veletrhy a výstavy
Kongresy a konference
LÁZEŇSTVÍ
TURISTIKA A VOLNÝ ČAS
KULTURA, ZÁBAVA, SPORT
FOLKLÓR A TRADICE
PŘÍRODA A JEJÍ OCHRANA
UBYTOVÁNÍ A STRAVOVÁNÍ
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, motoresty
Penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Další stravování
Gastronomické speciality
OBCHOD A SLUZBY
  Služby motoristům
Služby
Obchod
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti k prodeji
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba

063 Bakov nad Jizerou - Dolní Bousov - Libáň - Kopidlno [ Железнодорожная линия ]

Železniční trať Bakov nad Jizerou – Kopidlno je jednokolejná regionální dráha. V jízdním řádu pro cestující je úsek, na němž byla jako poslední provozována osobní doprava, označen číslem 063. Trať vede z Bakova nad Jizerou do Kopidlna přes odbočku Zálučí, Dolní Bousov, Dětenice, Libáň a odbočku Kamensko. Na trati není provozována pravidelná osobní doprava, poslední pravidelné vlaky zde jezdily 31. října 2021.

Úsek Kopidlno–Libáň

Na úsek Kopidlno–Libáň byl kromě jiných drah 9. května 1881 vydán list povolení Františka Josefa Prvního, kterým byla oficiálně povolena výstavba a užívání tohoto úseku včetně provozování dopravy na něm. Mělo se jednat o lokomotivní regionální dráhu o standardním rozchodu 1 435 mm, koncesionáři se zavázali k okamžitému zahájení stavby a jejímu dokončení nejpozději 1. září 1882, po čemž mělo následovat zahájení pravidelného provozu. Dráhu vlastnila společnost České obchodní dráhy od března 1882 až do svého zestátnění 1. 1. 1908.

Úsek Libáň–Bakov

Listina o koncesi ze dne 17. května 1882 byla vydána ke stavbě a provozování lokomotivní železnice, která měla být zřízena jako místní dráha o standardním rozchodu, ze stanice Libáň přes Dětenice a Dolní Bousov do Bakova nad Jizerou. Koncesionář se zavázal, že okamžitě zahájí výstavbu tohoto úseku, a že nejdéle rok od zahájení stavby stavbu dokončí a započne pravidelný provoz. Dráhu vlastnila společnost České obchodní dráhy od července 1883 až do svého zestátnění 1. 1. 1908. [zdroj]

Na co zírá mašinfíra - viz http://www.idnes.cz/cestovani/po-cesku/na-co-zira-masinfira-trat-063-kopidlno-dolni-bousov-azd-praha-detenice.A200610_102640_po-cesku_vrja

UPŘESŇUJÍCÍ ODKAZY

  • 0.00 km Bakov nad Jizerou [ Железная дорога ] [gps], 220.00 m.n.m.
  • 1.00 km Bakov nad Jizerou město [ Железная дорога ] [gps], 225.00 m.n.m.
  • 5.00 km Buda [ Железная дорога ] [gps], 225.00 m.n.m.
  • 7.00 km Kněžmost [ Железная дорога ] [gps], 230.00 m.n.m.
  • 10.00 km Lítkovice [ Железная дорога ] [gps], 240.00 m.n.m.
  • 13.00 km Obrubce [ Железная дорога ] [gps], 240.00 m.n.m.
  • 18.00 km Dolní Bousov [ Железная дорога ] [gps], 240.00 m.n.m.
  • 23.00 km Řítonice [ Железная дорога ] [gps], 260.00 m.n.m.
  • 24.00 km Domousnice [ Железная дорога ] [gps], 270.00 m.n.m.
  • 26.00 km Rabakov [ Железная дорога ] [gps], 250.00 m.n.m.
  • 29.00 km Rokytňany [ Железная дорога ] [gps], 230.00 m.n.m.
  • 31.00 km Osenice [ Железная дорога ] [gps], 240.00 m.n.m.
  • 32.00 km Dětenice [ Железная дорога ] [gps], 240.00 m.n.m.
  • 36.00 km Libáň [ Железная дорога ] [gps], 220.00 m.n.m.
  • 38.00 km Ledkov [ Железная дорога ] [gps], 240.00 m.n.m.
  • 41.00 km Kopidlno [ Железная дорога ] [gps], 220.00 m.n.m.

UMÍSTĚNÍ


AKTUALIZACE: Šormová Helena (INFOSYSTEM s.r.o.) org. 2, 09.01.2022 v 16:40 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA