PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKYBRNO A OKOLÍ HANÁ LITOVELSKÉ POMORAVÍ NÍZKÝ JESENÍK HRUBÝ JESENÍK ŠUMPERK OKRES JESENÍK HLAVNÍ STRANA OKRES PŘEROV OKRES PROSTĚJOV OKRES OLOMOUC ŠUMPERK OKRES JESENÍK ČESKÁ REPUBLIKA
Neděle 13.07.2025
VYHLEDÁVÁNÍ
  Vyhledávací centrum
Krajský REJSTŘÍK
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Olomoucký kraj
Zajímavosti kraje
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Pohádkové regiony
Sdružení a spolky
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality a zprávy
Kalendář akcí v kraji
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Veletrhy a výstavy
Kongresy a konference
LÁZEŇSTVÍ
TURISTIKA A VOLNÝ ČAS
KULTURA, ZÁBAVA, SPORT
FOLKLÓR A TRADICE
PŘÍRODA A JEJÍ OCHRANA
UBYTOVÁNÍ A STRAVOVÁNÍ
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, motoresty
Penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Další stravování
Gastronomické speciality
OBCHOD A SLUZBY
  Služby motoristům
Služby
Obchod
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti k prodeji
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba

Krajský spolek OS Země děda Praděda Výhledový plán 2001 - 2006

Strategie tří I - identita, iniciativa, inovace
1. Doplňovat rozpracovanou mozaiku aktivit, kulturního, přírodního a technickéhodědictví jak bylo započato ve Stezkách dědictví.

2. Aktivovat lidi k tvorbě vlastních produktů s logem Země děda Praděda.

Probudit svou kulturu a identitu. Hrdost na kraj, ve kterém žijeme a něco pro to udělat.

3. Podpořit duchovní rozměr podvědomí, že patříme do kulturní Evropy jakkoli se přibližuje či oddaluje vstup do EU.

4. Iniciovat tvorbu Návštěvnického centra v Malé Morávce.

5. Dopracovat mapy koňských stezek.

6. Iniciovat výletní trasy jednodenní, půldenní v okolí vesnic, kde je turistický ruch. Odpočinková místa.

7. Připravit návrhy výletních tras pro handicapované občany (vozíčkáře,slabozraké,apod.).

8. Začít pracovat na projektu rozvoje celého regionu tak, aby Země děda Praděda zastřešila výjezdy na veletrhy. Dostat do podvědomí lidí, že vůbec existují Jeseníky pod jednou značkou, logem. Působit na místní podnikatele aby lidé přijeli za značkou a tam kde bude, musí být kvalita. Představit Jeseníky jako zajímavou část republiky, jsou krásné, mají pěkné prostředí, ale takových je v Evropě spousta.
Zveřejněno 28.10.2001 v 11:56 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA