PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKYBRNO A OKOLÍ HANÁ LITOVELSKÉ POMORAVÍ NÍZKÝ JESENÍK HRUBÝ JESENÍK ŠUMPERK OKRES JESENÍK HLAVNÍ STRANA OKRES PŘEROV OKRES PROSTĚJOV OKRES OLOMOUC ŠUMPERK OKRES JESENÍK ČESKÁ REPUBLIKA
Sobota 19.07.2025
VYHLEDÁVÁNÍ
  Vyhledávací centrum
Krajský REJSTŘÍK
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Olomoucký kraj
Zajímavosti kraje
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Pohádkové regiony
Sdružení a spolky
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality a zprávy
Kalendář akcí v kraji
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Veletrhy a výstavy
Kongresy a konference
LÁZEŇSTVÍ
TURISTIKA A VOLNÝ ČAS
KULTURA, ZÁBAVA, SPORT
FOLKLÓR A TRADICE
PŘÍRODA A JEJÍ OCHRANA
UBYTOVÁNÍ A STRAVOVÁNÍ
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, motoresty
Penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Další stravování
Gastronomické speciality
OBCHOD A SLUZBY
  Služby motoristům
Služby
Obchod
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti k prodeji
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba

Povinně zveřejňované informace orgánů veřejné správy

Městys Suchdol nad Odrou
  1. Oficiální název:
  2. Městys Suchdol nad Odrou
  3. Důvod a způsob založení:
  4. Základní principy a podmínky na jejich základě obec provozuje svoji činnost jsou dány zákonem č. 128/2002 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů.
  5. Organizační struktura:
  6. Komise městyse


    Sociální komise


    SPOZ
  7. Kontaktní spojení:
  8. Korespondenci a dotazy směřujte na:

    Komenského 318
    742 01 Suchdol nad Odrou
    Česko (CZ)
    fax: 556 713 210, 556 770 105
  9. Bankovní spojení:
  10. Česká spořitelna, a.s.
    číslo účtu: 1765624389/0800
  11. Identifikační údaj IČ:
  12. IČ: 00298450
  13. Identifikační údaj DIČ:
  14. DIČ: CZ00298450
  15. Rozpočet v tomto roce:
  16. Žádosti o informace:
  17. Žádost o informace se přijímá na úřadu městyse v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.
  18. Příjem žádostí a další podání:
  19. V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.

    V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
    - komu je žádost určena,
    - jaká konkrétní informace je požadována,
    - kdo žádost podává.

    Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

    Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
    - do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

    Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

    Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

    Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

    Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

    Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
  20. Opravné prostředky:
  21. Způsob odvolání a jeho obsah:
    - odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu nebo osobně v podatelně,
    - odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

    O odvolání rozhoduje:
    - obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
    - krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

    O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
  22. Formuláře:
  23. Typizované formuláře jsou k dispozici na obecním úřadě, ostatní formuláře jsou k dispozici ke stažení v rubrice úřední deska.
  24. Návody pro řešení nejdůležitějších životních situací:

  25. Nejdůležitější předpisy:
  26. Sazebník úhrad za poskytování informací:
  27. Připravujeme
  28. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.:
  29. Seznam organizací zřizovaných obcí:
  30. Základní škola Suchdol nad Odrou, okres Nový Jičín, příspěvková organizace
DALŠÍ INFORMACE: Suchdol nad Odrou

SOUVISEJÍCÍ TISKOVÉ ZPRÁVY A ČLÁNKY

Zveřejněno 16.04.2003 v 14:11 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA