PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKYBRNO A OKOLÍ HANÁ LITOVELSKÉ POMORAVÍ NÍZKÝ JESENÍK HRUBÝ JESENÍK ŠUMPERK OKRES JESENÍK HLAVNÍ STRANA OKRES PŘEROV OKRES PROSTĚJOV OKRES OLOMOUC ŠUMPERK OKRES JESENÍK ČESKÁ REPUBLIKA
Воскресенье 06.07.2025
VYHLEDÁVÁNÍ
  Vyhledávací centrum
Krajský REJSTŘÍK
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Olomoucký kraj
Zajímavosti kraje
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Pohádkové regiony
Sdružení a spolky
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality a zprávy
Kalendář akcí v kraji
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Veletrhy a výstavy
Kongresy a konference
LÁZEŇSTVÍ
TURISTIKA A VOLNÝ ČAS
KULTURA, ZÁBAVA, SPORT
FOLKLÓR A TRADICE
PŘÍRODA A JEJÍ OCHRANA
UBYTOVÁNÍ A STRAVOVÁNÍ
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, motoresty
Penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Další stravování
Gastronomické speciality
OBCHOD A SLUZBY
  Služby motoristům
Služby
Obchod
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti k prodeji
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba

Povinně zveřejňované informace orgánů veřejné správy

Obec Šenov u Nového Jičína
  1. Oficiální název:
  2. Obec Šenov u Nového Jičína
  3. Důvod a způsob založení:
  4. Základní principy a podmínky na jejich základě obec provozuje svoji činnost jsou dány zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů.
  5. Organizační struktura:
  6. Zastupitelstvo obce

    Rada obce

    Výbory obce

    Komise obce

  7. Kontaktní spojení:
  8. Korespondenci a dotazy směřujte na:

    Dukelská 245
    742 42 Šenov u Nového Jičína
    Czechia (CZ)
    fax: (+420) 556 710 064
  9. Bankovní spojení:
  10. číslo účtu: 1766587399/0800
  11. Identifikační údaj IČO:
  12. IČO: 60798432
  13. Identifikační údaj DIČ:
  14. Organizace není plátce DPH.
  15. Rozpočet v tomto roce:
  16. Žádosti o informace:
  17. Požadované informace lze na obecním úřadě získat na základě ústní nebo písemné žádosti nebo prostřednictvím telekomunikačních zařízení.
  18. Příjem žádostí a další podání:
  19. V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.

    V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
    - komu je žádost určena,
    - jaká konkrétní informace je požadována,
    - kdo žádost podává.

    Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

    Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
    - do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

    Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

    Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

    Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

    Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

    Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
  20. Opravné prostředky:
  21. Způsob odvolání a jeho obsah:
    - odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu,
    - odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

    O odvolání rozhoduje:
    - obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
    - okresní úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

    O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
  22. Formuláře:
  23. Typizované formuláře jsou k dispozici na obecním úřadě, ostatní formuláře jsou k dispozici ke stažení v rubrice úřední deska.
  24. Návody pro řešení nejdůležitějších životních situací:

  25. Nejdůležitější předpisy:
  26. Sazebník úhrad za poskytování informací:
  27. Doplníme později
  28. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.:
  29. Seznam organizací zřizovaných obcí:
  30. Mateřská škola Šenov u Nového Jičína, okres Nový Jičín, Školní 454

    Základní škola Šenov u Nového Jičína, okres Nový Jičín, Školní 20

    Obecní knihovna v Šenově u Nového Jičína, Dukelská 212

    Technické služby, příspěvková organizace Obce Šenov u Nového Jičína, Dukelská 130
DALŠÍ INFORMACE: Šenov u Nového Jičína
Zveřejněno 24.02.2004 v 15:08 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA