PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKYBRNO A OKOLÍ HANÁ LITOVELSKÉ POMORAVÍ NÍZKÝ JESENÍK HRUBÝ JESENÍK ŠUMPERK OKRES JESENÍK HLAVNÍ STRANA OKRES PŘEROV OKRES PROSTĚJOV OKRES OLOMOUC ŠUMPERK OKRES JESENÍK ČESKÁ REPUBLIKA
Суббота 12.07.2025
VYHLEDÁVÁNÍ
  Vyhledávací centrum
Krajský REJSTŘÍK
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Olomoucký kraj
Zajímavosti kraje
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Pohádkové regiony
Sdružení a spolky
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality a zprávy
Kalendář akcí v kraji
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Veletrhy a výstavy
Kongresy a konference
LÁZEŇSTVÍ
TURISTIKA A VOLNÝ ČAS
KULTURA, ZÁBAVA, SPORT
FOLKLÓR A TRADICE
PŘÍRODA A JEJÍ OCHRANA
UBYTOVÁNÍ A STRAVOVÁNÍ
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, motoresty
Penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Další stravování
Gastronomické speciality
OBCHOD A SLUZBY
  Služby motoristům
Služby
Obchod
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti k prodeji
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba

Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism [ Учреждение государственного управления ]

Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism je příspěvkovou organizací Ministerstva pro místní rozvoj ČR, která v rámci svého poslání koordinuje státní propagaci cestovního ruchu s aktivitami prováděnými podnikatelskými subjekty a rozvíjí střednědobou a aktuální strategii pro marketing produktů cestovního ruchu na domácím i zahraničním trhu.

Odvětví cestovního ruchu je významným faktorem české ekonomiky. Devizové příjmy z cestovního ruchu v roce 2005 dosáhly 110,9 mld. Kč a podíl devizových příjmů z cestovního ruchu na HDP činil 3,8 %. Přímo v tomto odvětví by mělo být v roce 2006 v ČR podle WTTC (World Travel & Tourism Council) zaměstnáno 109 000 osob (2,3 %), celková zaměstnanost (včetně nepřímé) by měla zahrnovat 601 000 pracovních míst (12,6 %), tzn., že každý 8. člověk by měl být zaměstnán v cestovním ruchu nebo souvisejícím odvětví.



Hlavním cílem agentury CzechTourism je propagace České republiky jako lákavé turistické destinace doma a v zahraničí. Projekty realizované agenturou CzechTourism směřují k posilování pozitivní image České republiky. Po celém světě prezentuje Českou republiku 28 zahraničních zastoupení CzechTourism. CzechTourism pořádá fam tripy pro incomingové cestovní kanceláře, press tripy pro zahraniční novináře, prezentuje Českou republiku na zahraničních i domácích veletrzích, vydává a distribuuje obrovské množství prospektů a jiných propagačních materiálů. Dalším úkolem je analýza trhu, statistická šetření na téma příjezdového cestovního ruchu, zjišťování motivace příjezdu. Od roku 2003 CzechTourism podporuje také domácí turistiku. Jedním z jejích důležitých úkolů je také podpora českých regionů s cílem zvýšení zájmu o návštěvu regionů. S rozvojem cestovního ruchu se postupně vytváří i podmínky pro vyšší zaměstnanost a narůstají potřeby zajišťování dalších služeb pro nové hosty.



Jedním z nástrojů podpory rozvoje domácí turistiky je projekt "KUDY Z NUDY", který je primárně zaměřený na nabídku aktivních možností, např. cyklistických, vodních nebo adrenalinových sportů, lyžování a dalších. Nabídka je rozdělena podle cílových skupin na mladé a aktivní lidi, rodiny s dětmi zaměřené na sport nebo spíše zvídavé a starší. Od vzrůstající nabídky a také kvality nabízených tuzemských služeb očekává CzechTourism příliv nových hostů do regionů České republiky.


Více na:
www.CzechTourism.cz
www.CzechTourism.com
www.turistevitani.cz

KONTAKTNÍ ADRESA:

CzechTourism
Vinohradská 46
120 00 Praha 2
Czechia (CZ)
fax: (+420) 221 580 420

UPŘESŇUJÍCÍ ODKAZY

UMÍSTĚNÍ

DALŠÍ INFORMACE: http://www.CzechTourism.cz

AKTUALIZACE: Štěpánka Orsáková (CzechTourism) org. 2, 13.10.2006 v 15:43 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA